Min Pingla,

Fan känns helt sjukt nu!! Snackade med Isabel precis min helt klart bästa vän, och vi kom fram till att om jag åker till Uppsala på fredag vilket jag ska så kommer jag hem på Onsdag samma dag hon åker till sthlm och vi har EN dag kvar att ses, sen ser jag inte henne på 1 ÅR!!!! Så TORSDAG ÄR FETT BOKAD!!! Fan va skumt de känns, vill ej tänka så :'(Usch!! Jag älskar dig gumman, kommer sakna dig så mycket,Vi två, <3

Min fest prinsessa!<3<3


Här kommer bilder, från Innan, Ekebo, Liseberg, Utekvällar, Midsommar, Och Hennes egna fester och jaa allmänt flum av vi två!

vi<3I & SI & SI & SI & SI & SI & SI & SJag Älskar Älskar Älskar Älskar Älskar dig!!
I & SI & SI & SI & SI & SI & SI & SI & SI & SI & S
I & SBra avslut älskling <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback