Malmööö!

Idag for jag till Malmö,(Till Kusinen Crelle och hans lilla familj, Lea Åh Malin) vilket betyder att jag gick upp klockan tjugo över sju!! Men om man får träffa lilla Lea (Nu snart två år, i september) Så gjorde de dagen bra iallafall, Jag åkte dit med mormor och Moster! När vi kom ner va de frukost, Lea sprang runt som en liten nakenfis och tyckte inte alls de va kul åh äta =) Hehe sen satt vi och snackade skit, och Jag gick en runda med Lea i vagnen hon skulle sova lite, hon va jätte trött, Vi hälsade på hos Björn (Kusin) i hans lägenhet, och jag hämtade en gammal telefon Som va fiddes där, Min är som sakt sönder, sen åkte Crelle och Böna iväg och litet tag efter de vaknade Lea, och de blev sen lunch klockan två, Jag och moster gick och köpte Falafel (Vet ej hur de stavas) och Kyckling rullar, Lea, Moster och mormor käkade pyttipanna men jag gillar inte de och Malin är vegitarian så vi käkade hämt maten =) Sen efter de så gick vi till parken och Lea badade och red så dör ponny för första gången!! Hur mysigt som hällst hade vi! Sen aa gick vi till lägenheten igen och satte oss ute på gräsmattan =) Sedan åkte vi hem en timme senare!

Sen har jag bara hängt hemma, händer lite saker ikv, !!

Lilla Familjen, Och Lea, gammla bilder dock är sen i julas!
FamiljenLeaLea


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback