Jag är lycklig!

Mhm, Denna helgen har varit underbar!!

I Fredags tillbringade jag en sen kväll i båstad med min Isabel! Du är finast gumman, Vi två är bäst ihop!!
Och Igår Lördag! Kom min älskade Simon hem och aa vi hade mysigt! Vi va med min kusin och så mös vi, Han sov över här och jag fick en underbar morgon idag genom att vakna och se min älskling snusa på min kudde!! Åhhh du är så fin!!
Idag så va vi hela dagen, Vi låg i sängen till ett efter de åt vi en mysig frukost och sedan cyklade vi till stranden, Blev ej lika lyckat för Simon råkade bada med våra mobiler!! Men men!! Sen så nu ikväll va vi på bio, vi såg mamma mia, Men de hade nog kvittat vilken vi såg, kände mig så nykär hela kvällen idag!! Tänk att vi snart firar två år! Sen så va filmen slut och vi stod och kramades utanför bion och då hade min älskling köpt en ring till mig!! Och min exakta storlek och allt!! Den är tun silvrig med små små diamanter (Vita) runt hela, men fina mellanrum! Jag känner mig så jävla lycklig med honom!! Visst ibland är vi i luven på varandra men jag skulle inte välja bort dig för någonting i denna värld!! De låter nog tokigt men just nu finns de ingen annan eller Något annat i min väld, Jag älskar verkligen honom!

Aja , Nog pratat om min kärlek (a) Hehe nu sitter jag iallafall här och känner mig lyckligast i världen =D


Händer i veckan?


                           Ärligt talat är de bara dig jag vill ha!
Dig<3mhmmuffJagÄlskarDig
<3
Varje litet ögonkast du ger mig gör mig galen!
Bara du får mitt hjärta åh slå de är bara du som gör min himmel blå!

Kommentarer
Postat av: simon

2008-07-28 @ 01:07:39
Postat av: simon

mm vilken fin dag :D kul att du gillade ringen <3 syn på telefonerna bara = / inte riktigt meningen men hoppas du älskar dmig iaf (L)

2008-07-28 @ 01:09:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback