Inatt

Inatt va jag med Fors haha vi va i hagen och hälsade på Zorina!! Hon är så underbar ska till henne snart tänkte jag mig =)

Aja jag stör mig grymt enormt på att min piercing är infekterad vet inte vad jag ska göra och så förra gången ja red Zorina så skulle hon mysa så med huvudet som hon brukade och fan va hon slog i, ont gjorde de och åhh, men jag blev inte arg på henne såklart bara på min jävla navel!! Så jävla trött på de så jag kan spy!!

Tänker lite på att jag vill åka till Örebro och träffa brossan, se hur han har de, han faktiskt aldrig varit i Örebro =)

Har någon ett tips på bästa sättet åh göra percingen hel igen ?? =(

Det blir en bild på Zorina och En på mitt sista inköp av percing, dock ettt tag sedan!
pZorina

Kommentarer
Postat av: Örnie

Du får inte åka dit förrens jag har åkt!! vi måste träffas nu ju. :(

2008-07-22 @ 19:51:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback