Igår/ Idag

Igår for jag till Alex efter att jag varit istan och handlat lite grann! Vi Cyklade till sjärsjön och sedan vidare till Simlångsdalen =) där käkade vi glass där Matilda jobbar =) Mysigt, Sen när vi cyklade hem badade vi igen och sedan stack vi hem =) Väl hemma gjorde vi mat (Paella) och kollade Film =) Mysigt, Sen somnade vi i trevlig tid, runt halv två ;-) hehe Skönt åh sova där, Imorse vaknade vi runt halv tio, efter tio min kom Matilda in med Kattungarna, Hur söta som hällst så vi låg nog ett jävla bra tag i sängen, för dom va såååå gosiga!! Sen steg vi motvilligt upp och lagade frukost, sen gick vi ut och mockade två boxar och sen va de lunch och efter de åkte jag hem, Måste ju själv till Stallet idag, Så jag ska dit nu och gå en runda med tjejen och kanske longera henne =) Men Men får se vad som händer ikväll!!


Här kommer lite bilder, PÅ alla söta kattungar, Och på Alex & Matilda och På Hästarna =D Mys

Det är bara åh klicka på dom så blir dom strörre =)


Alex =)MatildaEn kattungeKattkattungarSötnosEn röd kattCasmirCasmirHeroikaFinusCasmirCasmir & Heroika


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback