Idag

Idag så stack jag till stallet och till denna snyggingen nedan! Hon var helt underbar och jag kommer fortsätta att pyssla med henne! Idag skulle vi bara lära känna varandra så smått så jag tvättade henne (hon älskar all sårts pyssling!) och så longerade jag henne en stund sen gick vi en runda, Hon älskar när man kelar med hennes huvud (a) Underbart mys!

Sen stack jag hem, Med hängande läpp! Och så ringde jag min Lollo, vilket fick mig på bättre humör, vi pratade en stund och kom fram till att vi skulle cykla till stranden, så vi gjorde de och solade och badade, Sen påväg hem träffade vi Thore, Och jag bestämde med han då, att vi skulle till stranden imon, och min älskling ska nog va med på de också, Han bara jobbar, saknar dig Simon <3 men men sen kom vi hem åt en bit mat, och stack sedan upp till Hagen och tog lite kort!! Lollo tyckte hon va fin iallafall! Sen åkte Lollo hem och nu snart ska jag, mamma, pappa och Jonathan äta grillat, Mums!!

Imon sa jag ju vad jag skulle göra, men jag ska också till stallet, ska prova att skritta henne lite, Åhh längtar!!

Åhh vill ha en kram Älskling<3 är i största behov av närhet, Simon<3


Zurina Tjejen här nedan!

Flikkan
Tjejen

Kommentarer
Postat av: Lovisa

åh de är Zorina, hon stod i samma stall som jag hade min häst i för länge sen, hur är det med henne?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback