=)

Lördag, Jag var på stranden med min familj Adam va med!! Mysigt, lite halv varmt! Sen åkte vi hem och jag stack till stallet en stund, Isabel följde med! Men de började Regna som aset så vi var tvugna att sticka hem! Hon åkte senare hem och Ersatts av Adam som kollade film med mig och Jennifer!! Sen kom även Thore en snabbis, Full Igen, =/ Alex, Hon tävlade SM idag och kom trea!! Så jävla bra!! Åh så kul, tyvärr kunde jag inte vara där och kolla =( Sry älskling <3<3


Söndag, Idag var jag först istan en stund med Jeanette, mormor, Thomas, Jennifer och mamma, Sen va vi typ hemma jag och Jennifer kollade OTH Igen, Vi har börjar kolla om på mina tre säsonger! Sen stack jag till stallet, Isabel va med även idag!! Jätte mys! Sen typ kollade jag OTH och aa bara slappade,

Måndag, De regnar nu men jag senare efter stallet ska jag kanske till stranden med Jennifer, Nu som sakt ska jag till stallet Zorina ska till veterinären (tandläkaren) hehe aja ska sticka nu, hon ska får komma in liten stund!


Älskar dig Simon, Vill verkligen ses snart!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback