Älskar min Pojkvän!

Idag vaknade jag runt halv tolv!! Mys, Då stack jag ner till villavagnen till Jennifer, där åt jag frukost sen klädde jag mig för Thomas polare från Uppsala kom ner och hans ungar ville fiska krabbor så jag och Jennifer hjälpte till en stund =) Sen åkte jag hem och Simon kom! Vi käkade lunch hos Mormor, Sen tog jag och älskling en promenad med Zorina!! Sen mös vi och sånt, vi stack ner till stallet igen sen för jag va tvungen att träna henne en stund! Sen kom vi hem jag duschade och Vi käkade mat och lite sånt, sen åkte han hem och nu sitter jag här och skriver för tomma öron!! Men aja nu snart ska jag kolla film med Jennifer och äta mig fet på chips och dipp!! Mys Jätte mys verkligen!!


Älskar dig Simon <3<3 du är underbar!!

Isabel på rix ska jag luta mig mot dig,!! Älskar dig gumman <3<3 du är bäst!!

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback