Sabine Jansson Holmström

Tisdag.. Skolan sen hade vi julfest! Faktiskt riktigt trevligt! Fick föresten G på Friluftsliv =D Naaajs! Älskar föresten min fjortis Frida <3<3

Onsdag, Sjuuk =/ Låg i sängen hela dagen mådde illa och huvudvärk.. Sen kom Frida hem vid tre och jag bestämde mig för att följa med till stan med hon och Lina, Så jag pallrade mig upp ur mitt varma täcke och fixade mig och så stack vi Jätte mysigt va de tjejer, sry men jag mådde inte bäst! =S Sen kom vi hem och lagade jätte god mat <3<3 åhh va jag tycker om er<3 Sen gick jag och frida och la oss klockan kvart över ett typ =D

Torsdag, Mådde Bajs =/ Stannade hemma och sov.. nu sitter jag här ska nog äta sen sova igen =/ Åker till Frida imorgon och stannar till Söndag, vi ska på Julbord.. Kommer nog inteb blogga mycket under julen och ni kommer få veta vad som hänt jag lovar!!

Fredag, Julavslutning<3


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback