Livet går vidare!

Tisdag, Friluftsliv prov på förmiddagen, tror de gick bra =D längtar tills jag får se resultatet =D på kvällen städade vi vårat rum.. Tvugna =S Haha  Sen va vi med Frida och sedan somnade vi rättsåi tid =)

Onsdag, Ingen av oss orkade upp ur sängen.. mitt huvud värkte och Mathilda hade mensvärk..  så vi soov tills klockan blev halv ett då kom vi på de va ju rums kollning idag och då ska vi nog inte ligga och sova haha Sen vid sex började jag, mathilda, Frida och Lina baka en pepperkaksfisk=) skit cool.. dock hade alla PMS och va skit sura! Så vi högg på varandra hela kvällen.. Sen somnade jag rätt så itid =)

Torsdag, Va segt att komma ur sängen idag men men gick till skolan hade två lektioner i smådjurshuset och sedan svenska och nu har jag Traktor.. min älskade pojkvän kommer hit ikv och vi får la se vad som händer <3<3<3<3


Ett mobbat inlägg från en mobbad person med ett mobbad namn
Villy Sabine Lina Anna-Linnèa Jansson Holmström
.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback