Jahopp,

Torsdagen förra veckan, Simon kom hit och jag, Frida och han va och handlade Lina va ockaså med, och så Käkade vi (uatn Lina då) sedan hade vi massa mys framför Tvn till Filmen Mamma mia =)

Fredagen, Vaknade as tidigt och gick över till Frida, Simon sov gott vidare! Haha, väl i skolan sen så käkade vi och så gjorde vi oss i ordning! Sen av de Luciatåg och hela skiten, inte alls kul de lät förjävligt och aa. =S Sen så visade jag Simon runt i skolan och så åkte vi hem senare på dagen =) Mys<3

Sen kom jag hem och förberedde för fest, Och som sakt hade jag fest denna kväll va kul =D träffa massa roligt folk igen <3<3

Lördag, tog de lungt hela dagen =) Mamma åkte på julbord med pappa, och Jag, Jonathan och Simon satt hemma och aa gjorde ingenting.. Jag Och Simon kollade på en bra skräckfilm =) <33

Söndag, Latade mig hela dagen framför TVn =D Massor med mys! På kvällen kom Simon över =) kuligt!

Måndag, Back to school! Har kollat film nu i 1½ timma på svenskan.. nu ska vi arbeta filmen sen ska jag hem, ikv har jag blivit bjuden till middag hemma hos Alex och dom =) Mums, Hade tänkt käka runda mackor med kaviar hela veckan annars xD hahaha.. längtar till Fredag och JUUUUL LOV!!


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback