Jag skäms för att gråta jag skäms för att be,

Halmstad<3

Fredag, Jag va bara hemma och aa Typ slappade, hade ont i min hals =( Simon kom över och vi hade massor av mys framför TVn =) Love you Boy!


Lördag, Gick upp tidigt, pappa kom runt kvart i 11 och körde mig till frissan i trönninge =) Haha orka köra från stan till eldsberga för att köra mig till trönninge =) Men han väntade så snällt och så följde jag med till staden efter de =) Där gjorde jag lite ärenden och köpte även en julklapp till min mor =D Sen åkte jag hem och slappade, mamma kom hem vid sex och vi åt mat och så bakade jag pepparkakor och  Mamma färgade mitt hår.. Så nu är jag brunett och så har frissan klippt av 5cm av mitt hår =/

Söndag, Vaknade runt 11 sen kom Fors hit vid tre typ =D Vi kollade film och snackade, alltid lika kul åh hitta på ngt med dig <3 Simon kom också en stund senare på kvällen <3<3333 Love you Bejb!

Måndag, Skolan igen nu sitter jag och väntar på att svenska ska börja =) haha .. Har precis haft Engelska,, Massor av tråk!! Slutar halv fyra och har lusse träning fyra.. Sen ikv ska jag plugga!!'

Här är Lea på sitt dagisfoto, Jätte söt!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback