Bra Helg hemma hos Frida <3<3

Fredag... Vi sov längre =) Jätte mys, Sen klädde vi oss och fixade hår och allt och stack sedan till bussen =D Bussen tog oss från lilla Tvååker till Falkenberg Sedan tog vi yttligare en buss som körde oss till Ullared =) Väl dät tog Frida en dum spruta sen stack vi och shoppade på Gekås =D Kuuuul!! Sabine love Sabine love!
Sedan efter de åkte vi hem till Frida och där käkade vi och så satte vi igång med att färga mitt hår =D Det blev GRÅTT!!!! Förtvivlat gick jag till sängs.


Lördag, Vi vaknade och åkte till Gekås där köpte vi hårfärg så jag kunde slinga mitt hår.. Väl hemma igen fick jag rida Missan och så gick Frida med Pride =) Jätte mysig häst att rida :) Vi började efter de färga mitt hår eller slinga.. Och vi råkade slinga så mycket att de blev MEGA blont :'( Höll på att böra gråta :S Aja ingen mer färg och bara ngr timmar kvar till de att v skulle vara på logen =S Så vi fixade oss hyfsatt och stack till Logen =) Där åt vi och dansade och vi hade en mycket bra tid tillsammans =) Älskar dig gumman de va skitkul! <3<3

Söndag, Bakis Bakis Bakis Bakis.. Vaknade klockan tre =S hehe jag och Frida käkade frukost klockan tjugo över fyra och sen kollade vi bara TV och somnade gott sedan =)


Måndag, Tillbaka på RUnkagård!! Kuligt.. På kvällen åkte vi och kollade på Innebandy tunering som spelades av Munkagård, Plönninge och Stora Segestad =) Allt va frid och fröjd tills Anne fick smäll på Nacken så jag fick följa med henne i ambulans till Akuten.. Det va inget fel sedan fick vi reda på.. Men aja när jag kom hem därifrån la jag mig typ bara.. va så trött..!! Somnade väl 12 typ =S


 Vet ni vaaa!! Min Pappa är Frisk =D min älskade pappa han som jag älskar så jävla mycket! Han ska finnas här för mig i många år till!!  Älskar dig av hela mitt hjärta pappsen<3<3
<33

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback