Sista Veckan !!

Måndag: Okej Okej Humm Denna Dag var ju vanlig skoldag såå det ända som hände var att jag och Min Bejbi Skulle sova hos Alexandra :-) Tina och Mika sov också där =D Och min söta lilla vovve såklart !! Viktor du är bara fööööö BÄST.. Fast min lilla älskling blev halt och det blev bara värre på kvällen :'( Hoppas du blir bättre vovven min (L) Humm aa annars sov vi bah !! 

Tisdag: Klassens Dag =D Denna "Speciella" dag skulle hållas hemma hos Alexandra. (Df vi sov där) Alltså vi gjorde inte så mycket .. Tiden gick såååå snabbt ... men de vi gjorde va grillade korv och badade =) Haha kommer sakna klassen ='( Blääää undra hur det kommer bli i nian .. Böla Böla Böla !! Min lilla hund blev bara värre idag åhhh han som skulle ha så kul .. Han fick åka hem liksom tänk om det va en spricka då skulle jag dööö. Hoppas han blir bra !! PussPuss på lilla tassen <3

Onsdag: GOLDEN BAT !! Haha oj va det lät kul xD De är alltså  Brännboll på stranden. En tradition som skulle vara rolig eller vadå ? Aja gick upp tjugo över åtta skulle va där kvart i nio men det var såååå skönt att mysa med älsklingen på morgonen .. Allt gick jätte bra de första tio minuterna sen fick jag en boll på anden det gjorde jätte ont men aa (en bra anlednings till att slippa :-O ??) Jag var inte med mer på brännboll xD Jag är det lataste i världen LaLa !! Efter de åkte vi hem till min Fina Simon och duschade =D Sen bar det åt till stan . Där träffade vi Alexandra, Mathilda och Mika =) Vi Shoppade loss :-D Jag köptde ett linne, ett par shorts och flipp flopp fick en bikini av Simon också Taaaack Älskling (L)(L) Du är BÄÄÄÄST !!! Efter stan åkte Mika med oss och hemma hos mig väntade en ÖVERASKINGSFEST !! (För Simon Såklart) Hahaha Han blev heeelt Paff =). Varsågod Bajbi  <3<3

Torsdag: Simon Födelsedag !  Min Bejbi 15 år nu ju !!! Älskar dig =) Jag gav han en hantel ... Haha
det var städdag i skolan idag :-P Jag skulle till tandläkaren så jag var bara med i en halvtimme =P haha och jag hittade en liten kråkunge som jag tog med hem till Simon =) hur gullig som hällst .. Resten av dan firade vi Simon .<3<3

Fredag: Avsluting !  Faaaan va gött SOMMARLOV !! Men Haha det känns inte som de =) hihi i skolan gick det snabbt sen så hade vi tältning med Becca och Dom Tack Becca de var kul  :-P

Lördag: Jag vaknade halv två... Late dag har det vatt .. Vilket as jag är min ÄLSKADE vovve är halt och jag har helt glömmt bort han tills idag och jag ringde pappa firekt och frågade hur det var med han .. Han var helt okej .. åhhh min älskling tack för de !!



PussPuss ocg Godnatt !!

Kommentarer
Postat av: simon

Måndag: de va mysigt å sova i tält med dig! :D
Tisdag: jo den va "RIKTIGT" rolig de va synd om Viktor bara tur att han blev bättre
Onsdag: Goldenbat va inte jätte kul men fan va kul de va i vågorna efter! :D
ha de finast baby (L)

2007-06-21 @ 13:35:40
Postat av: simon

fan va överaskad jag blev av festen haha tack allihop! :D

2007-06-21 @ 13:36:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback