Livet är märkligt..

Läste igenom lite texter.. Det betyder rätt mycket de som man sparat ! En del text fanns om dej och Jag insåg verkligen hur mycket du betyder för mej , men jag kan fortfarande inte förstå vad de va som blev fel ? Hade jag gjort dej något ? Eller va det allt annat runt omkring som förstörde allt ? Det är rätt sjukt att en människa faktist kan betyda så mycket för en och att man kan sakna någon så ! Även fast den ändå finns rätt nära ! Man tror inte att det är så , man vet bara när man mister den ! Visst va det lite tröttsamt att umgås för mycket och man blev lätt sur allt de dära ! Men man saknar ju ändå, rätt sjukt mycket ! Jag är glad för att du har dom du har , jag struntar i att du inte vill ha mej längre som vän , visst , det känns ! men jag är nöjd så länge du är det ! Vi båda vet att inget kommer bli som förr , Och jag vill heller inte att det ska bli som förr , för jag klarar inte att bli sviken o lämnad igen ! Det är för jobbigt ! Men jag vill att du ska kämpa nu för ditt bästa med allt. !




Simon
           
Tänk dig en vinter utan snö. Tänk dig en höst utan blåst och tö. 
                     Tänk dig en sommar utan havets glitter.  
                              Tänk dig en vår utan fåglarnas kvitter.
                                       Så känns det för mig en sekund utan dig < 3

            Jag älskar dej !


En helt jävla vecka ... (gråt)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback