Nyår.!.!

Lördagen:
På Lördagen Var Jag På Akuten =/ Jag Har Någon vajsing Med Hjärtat =S Har Ont Hela Tiden..
Aja Jag Ska Käka Tabletter Och Ta Det Lungt Tills Det Slutar Sa Doktorn =) Hmm Men Der Löser Sig =D Speciellt När Simon Hjälper Än Och Visar Att Han Älskar Mig =) Sov Hos Han Idag
=D



Söndag(Nyårsafton):
Vaknade Hos Min Älskling Efter En Plågsamn Natt Av Smärta I Bröstet Och Smärtstillande Tabletter Och Riktigt Jävla Plåg Plåg Plåg Smärta!!! Simon Har Tröstat Och Vatt Med Mig Hela Natten
=)
Aja Nyår Idag =D Vi Gjorde Inget Speciellt HeHeDukade Och Gjorde Fint Åt Mat =) Simon Hade Skorta Och Var Skit Fin !!! HeHe Aja Vi Åt Sedan Kollade Jag Och Simon Tv =) Tills De Att Klockan Var 12 =D
Hmm .. Då Sköt Man Ju En Massa Raketer HeHe :-) Aja Sen Somnade Vi Fyra Typ HaHa Skönt Nyår =)


Mitt 2006:
Detta År Har Vatt Det Bästa Någonsin =) Faaaaan Va Kul Jag Har Haft ... Sommaren Var Bäst.!. Sol, Värme och Polare =) Och en Underbar Simon Fick Jag Sluta Året Med =D Har Träffat Mycket Nytt Fint Folk :-P
Aja Ett Jävla Bra År Iallafall :-D Som Slutade Bäst :-)





Gott Nytt År På Er Alla.!.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback