God Mooooorgon :-) Kl. 07.06

Hmm ska till skolan snart tänkte bara ge er läsare lite fina dikter/texter kalla det var ni vill =) KySS


~¤ Sex is when a guy puts his
location up in a girls destination ~¤



Dessa Påståendena/Saker om en själv tycker jag är mycket intressant och har en mycket intressant bakrund... känner igen mig på alla dessa som kan handla om en själv.!.

-->Hata aldrig den personen du en gång älskat <--
--> Älska mig för den jag är inte för den som jag borde vara <--
--> det bor en flicka i min spegel och hon hatar jag över allt på jorden...... <--
-->(F) När Jag Dör Vill Jag Bli Begraven Med Ansiktet Neråt Så Ni Som Inte Gillar Mej Kan Kyssa Mej I Arslet! (F)<--
--> De Värsta Såren Blöder Inte.! Man Kan Aldrig Laga Ett Brustet Hjärta <--
--> Undra om nån skulle sörja och sakna om jag aldrig mer skulle vakna? <--
--> Glöm GårDagen Glöm MorgonDagen Lev Idag <--
--> En Äkta Vän Hjälper Dig Inte Ur Fängelse, Utan En Äkta Vän Sitter Bredvid Dig Och Säger; "VI Strulade Till Det!" <--


Jag föddes inte för din skull, och tänker inte heller dö.
Tycker du inte om mej är det ditt problem inte mitt.
Snackar du skiit bakom min rygg så kan du inte förvänta dej att jag ska vara ärlig. betyder du något för mej.
Så vet du om de !


Ha Det Gr8t!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback