Bläää Va Lat Jag Är !

Idag Har Det Värkligen varit en tråkig skoldag :-/ Fast jag vaknade bra bredvid simon (A) såååå söööt han är när han sover ;-) hahaha
aja i skolan var det som vanligt =) och efter skolan var jag med simon hihi ovanligt vi kollade film och jaaa allt :-D hahaha


Imon går vi till halv fyra BLÄ!!! sen konfa efter vid kvart i fem :-Sden slutar 7 ... sen va med simon lite till innan jag ska hem...
snart åker mamma till aa något land såå vi är själv i två veckor hmmf ....
sen två dar efter hon kommer hem ska jag till Idre med Simon och några till xD Skit Kul ska det bli =) jag
har köpt ny jacka och Tamos hahaha aja hmmmmm nu snackar jag med simon fast han är helt jävla tyst och säger inget hmmm undra och han har blivit stumm trots allt =) ska fråga xD och se om han svarar xD
Sabine: Har du blivit Stumm :-S.?
Simon: Ehh Neeeej Jag Kollar runt lite (skit otydligt sa han de )
Sabine: Va ?
Simon: Jag kollar runt lite....
NU är det  helt tyst Igen Hmm undra vad han tänker på själv tänker jag på att jag älskar han lvar allt på jorden =D något lät i telefonen HAHAHHAHAHAH Simon FES!!!! hihi vi säger inte att jag hörde de . Pinsamt för honom !!!!



Pusssar Och p.s Komentere !!!!!!!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

jag e inte alls helt tyst!! och jag fes inte!!!! men jag älskar dig även om du mobbar mig :D (L)

2007-01-17 @ 22:28:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback