hummf

. JagOm du dör före mig så får du vänta vid grinden & vaka över mig som alla änglar i himlen . Jag lättar mitt sinne och är frälst i min själ & du vet hur jag tänker för du känner mig väl . Skulle göra allt för dig , skulle ge ditt mitt liv jag vill ge dig mitt hjärta jag vill ge dig min tid . Du får mig att må så jävla dunderbra , du är det finaste jag vet & du är underbar . Och fina stunder kvar som vi ska dela tillsammans , du & jag mot hela världen , bara vi & inga andra . Ser in i dina ögon & hela kroppen blir varm när jag kysser dig på halsen , när du håller om min hand . Du ger min värld med kärlek , du ger mig hopp . Ligger naken vid mina sida & du smeker på min kropp . Jag lovar dig jag kommer aldrig lämna dig . Du är bäst i hela världen & jag älskar dig <3 lovar dig jag kommer aldrig lämna dig . Du är bäst i hela världen & jag älskar dig <3

Kommentarer
Postat av: Anonym

Den va fin :D (L)

2007-05-04 @ 15:04:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback