Har hänt =D

Lördag : Simon kom hem åhh min älskade simon som jag saknat så mycket <3<3
Cenny brodern hade fest hemma hos mig (A) lite kul faktiskt hehe annars tog jag de bara lungt :-)
Sov hos Min Fina Simon !!


Söndag: Mys dag med Simon (L)


Måndag :Fest Fest Fest Hos lilla Becca (L) Hehe de var kul under hela festen tills allt gick snett på slutet =/ 
lite tråkigt faktiskt .. Aja stackars Becca hoppas de löser sig !! <3<3
Dessa Underbara Personer va typ där .. Hehe Av Mina Sötnosar då asså :-) Kände inte alla =)
Becca, Anne, Anna, Soffe, Simon, Tea, Herman, Tina,  Har jag glömt dig ? Säg bara till !
Ni betyder så oergört mycket ni alla <3<3


Tisdag: Onsdag: Late dagar !!! Yeey


Torsdag : Jag och SImon va istan och aa passade min lilla älskade Viktor .. Love you Boy !!
Sen käkade vi med Fassan och sen va vi hemma !! Nice bajs !


Fredag: Jippie Va med Bina och fetsade blev lite mycket dricka Upps ;-) haha inne på andra gången denna veckan =) men de va kul !! Tack för att vi har blivit polare  igen gumman !! älskar dig alltid Sabine&Sabina


Lördag: Idag har jag Solat Solat och fott färg !! Yeah !!


Ha det bra!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback