Det går framåt

Vi har faktiskt kommit ganska långt ned hundkojan nu! Vi har reglar hela så nu är stommen klar och idag ska vi såga till isoleringen (frigolit). Åh vad jag längtar tills vi får den på plats och hundarna har flyttat in :) den är rätt så rejäl våran hundkoja, kanske lite för rejäl men om man tänker att den ska hålla i många många år så kanske det inte alls är fel!! Vi höll på med detta hela kvällen igår och ska fortsätta Idag! Så enligt mig går det fort framåt! Jag har ju lyckats komma på att jag vill slipa ner köksbordet och betsa de vitt, så jag hade behövt börja med de nu med egentligen! Vill få alla små projekt gjorda innan alla stora tar vid om bara ett litet tag, dock känns det som att dom små projekten aldrig tar slut! Haha jag hittar nya hela tiden. 

Aja det löser sig! Här kommer bilder från igår. 




Och så en bild från idag!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback