Sick lady

Idag är det söndag och jag har spenderat HELA dagen i soffan, med huvudvärk och illamående! Inte ofta jag är så jäkla klubbad att jag inte kan göra ett skvatt på en hel dag. Så Tvn & frysta vindruvor har varit mina bästa vänner idag! Och min fina pojke som kollade på en as tråkig film ihop med mig (a) Imorgon ska alla jobba utom jag så jag kommer ha världens tråkigaste dag... Hade planerat att göra något åt fläsket runt magfan men det går la inte nu när jag är dålig.. Men men i fredags spenderade jag en halv timma på jobbintervju YEEY! Och resten av dagen gick åt att umgås med Frida och hennes två tikar Chira & Zita, vi gick med alla hundar (plus min då) ute på ön en långis! Efter de drog vi till hundarenan och tränade vovvarna lite, alltid lika kul och givande! Hittade även en AP MEGA rolig sida precis, dock fått stänga förbud mot att beställa något BÖHÖ -.- Underbart coola och lite "egna" kläder, inte typ Gina och HM.. Dock inget fel på dom men jag gillar kläder och jag har ett lite shopping beroende. Dock är jag arbetslös och får bara en lön till och har lite andra tråkiga utgifter!! Dock har jag fått tummen upp att fixa mitt hår denna månaden så det ska bli kulis! Ska även investera i ett bättre shampoo och balsam! 
Men men ska försöka skriva mer snart! Kanske gör ett klädinlägg då jag är såååå sugen!! Finger kliiiii!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback