It feels like I'm all the way back where I come from

Idag bär det av till Örebro och min fina brorson! 10 månader blev han igår, tiden går lite fortare än man tror ibland. Idag är det även alla hjärtans dag, så hoppas ni får en bra sådan! Själv fick jag en fin blomma och ett armband av min älskling, och en parfym av svärmor. Det ska bli skönt att komma iväg lite. Känner att jag verkligen behöver de just nu! Igår träffade jag Frida och Marika med hundar och vi gick en långrunda på 5 kilometer samt åkte till hundarenan efterår och tränade vovvarna. Noa tränas egentligen bara i att ta det lungt med andra runtom honom men jag var även uppe och gick runt med honom och han lyssnade jätte bra och var super duktig! Lite stolt blev jag, känns ändå som att det går framåt nu då. Har lite hund planerat nästa vecka också så vi får väl se hur det blir. Jag och Frida vart ute i tisdags och gick en långrunda på stranden men hundarna, 2.5 h gick vi dom vart ju super döda efteråt.
Men men jag ska nu fixa det sista sedan drar jag till tågstationen med mormor och är sedan off några dagar.
 
Today

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback