Det handlar inte om vad vi kan få, det handlar om vad vi kan ge

Idag är det snö, igen.. trodde det var över nu när videkisar och sallt sånt börjat komma.. Var är våren när man behöver den! Känner mig så nedstämd hela tiden, Dock har jag ju att göra denna veckan med Mila och allt detdära. 
Kvigorna går väl hyfsat, hade kunnat va bättre men det blir väl bra när vi väl är där. Idag ska vi tvätta benen en sista gång innan dom stiger på transporten ner till Malmö. Jag åker ner i morgon! Sitter just nu och äter en god frukost och dricker lite kaffe! Känns lite som att livet står still just nu, dock mår jag inte riktigt bra av de eftersom jag har lite lätt för att stressa och jag blir gärna stressad av att veta att tiden tickar.. Nästan som åldersnojja typ. Inte för att jag tycker att jag är gammal men fortsätter åren rulla på i denna takt så är man ju gammal rätt vad det är. Jag känner att det är jobbigt att allt liksom var som jag ville, jag hade startat livet med att flytta hemifrån och så gick där ett år och nu är jag tillbaka på ruta ett och det tar väl minst ett år innan man är på samma spår igen eller iallafall kommit igång .. Jag vill göra något drastiskt, flytta till norrland eller något.. Men det kommer inte att hända, jag är liksom fast här. 
 
Här är iallafall min lyckliga hund under morgonpromenaden idag! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback