A smile is the prettiest thing you can wear

Då vart det dags för ännu ett inlägg här på bloggen! 
Förra veckan vart jag på Mila mässan torsdag- lördag, vi sov ju hemma men åkte hem sent på kvällarna. I Fredags firades även jag och två av mina vänner på Wildwest Steakhouse. 32 pers blev vi! Riktigt riktigt kul blev det, jag behövde träffa lite gott folk och bara slappna av för att njuta av god mat och dryck. Så igår söndag blev det att slappa hela dagen, vi gick en långrunda med Noa på Gullbranna straden. Idag är det Måndag och en ny vecka börjar med nya utmaningar och ny trisdess. Jag tänker börja motionera för att inte dö av lathet. Jag börjar redan bli stressad av att inte ha något att göra. Jag VILL jobba. På Torsdag åker jag och mormor upp till brossan i Örebro och hälsa på hans familj och min fina brorson Aiden! Nu när jag har tid att reflektera över mitt liv så saknar jag min familj väldigt mycket. Just nu har jag bara mormor & farmor i Halmstad. Resten bor i Uppsala, Örebro och Stockholm.. Varför är jag kvar här i denna hålan kan man ju undra över. Jag har får hela tiden känslan av att jag vill träffa ALLA nu nu nu.. Men då blir det istället för mycket så jag gör inget istället. Varför vet jag inte men jag har en tendens att reagera så. Blir det för mycket vill jag bara ligga ner och glo. Dock är biljetterna redan bokade till Örebro och de är jag otroligt glad över. Jag längtar. Något mer jag längtar efter är ett eget hem. Varför ska allt vara så svårt nuförtiden? Varför kan inte mitt liv gå framåt som alla andras? Kanske borde fråga mig vad jag verkligen vill istället.. 
Vad vill jag?
Jag vill ha ett jobb (Prio ett)
Jag vill ha ett eget hem (hus eller lägenhet spelar ingen roll)
Jag vill nog plugga.. Är fortfarande osäker på denna punkt. 
Dock kommer jag nog vilja plugga upp mina betyg först nu under detta år sedan se vad jag ska plugga vidare till. 
 
 
Jag förlorade min bästa vän för lite mer än 2 år sedan. 
Nu försöker jag resa mig igen.
Mina ben är dock väligt stela efter 2år på marken.
Det är lättare att falla tillbaka än att resa sig helt.
 
 

Kommentarer
Postat av: Kusin Jennifer

<3<3<3

2013-02-12 @ 20:28:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback