Stå/gå rätt med benen/fötterna, Nya modet?

Jag har obsaverat att många yngre börjat gå med fötterna innåt alltså med tårna mot varandra. Det började med att man stod så när man fotograferades så det såg oskyldigt ut och det va en pose helt enkelt. Men sätt dig på en fik istan och kolla på de flästa yngre flickor som går så nu. Detta är ju som en trend kan man kalla de eftersom dessa yngre flickor då börjat gå så nu, och att det nästan inte alls förkom något sånt här när jag var yngre t.ex. Även pojkar går ju med fötterna utåt vilket är lite vanligare och det förekom även när jag var yngre, anledning? Jo häng på byxorna gjorde så att pojkar inte kunde gå normalt med ben/fötter och va tvugna att gå bredbent för att byxorna skulle stanna uppe. Men flickor? Ni ser inte söta/oskyldiga ut när ni går? Ni ser ut som ankor, alltså det ser ju så himla dumt ut att gå så? Man ser ju faktiskt hanikappad ut. Plus att man förstör knäna, man vrider knät inåt och detta töjer ju ut ledband och liknande vilket kan leda till att lättare få knät ur led och även få ont i knäna. Jag tycker detta är helt sjukt! För att se söt och oskyldig ut stå med fötterna som ett litet barn? Och förstör knäna kanske för att framtid. Små barn står ju oftast innåt med fötterna när de skäms eller tycker något är pinsamt, men Vill en 13-14 åring flicka plus minus, se ut som ett barn? Och framförallt gå som en handikappad? Jag ser inget Sött eller sexigt med de? Alltså jag känner folk som går så och ALDRIG har gått så innan och enligt dom (när man frågar varför dom går så) tänker dom inte på de? Dock måste dom vara fullt medvetna om de eftersom halva sveriges befolkning värkar helt plötsligt gå så (Unga människor)
När jag var yngre gick jag med fötterna lite utåt lite pojkflicka, detta var inte mycker men jag var väl medveten om detta, därför började jag tänka på att gå rakt med fötterna och nu gör jag de. Alltså måste ju en tjej som gått normalt och börja gå innåt vilja gå så? Eller har dom nog inte sätt hur otroligt fult det är att gå så. För jag har ju sätt de. Därför Gjorde jag en film där jag visar först när jag går normalt som jag brukar, därefter bredbent och efter de innåt tåad. Kolla på filmen och se själva hur fel de ser ut. och TRO mig det är exakt så som det ser ut.
Jag själv har haft ont i knäna pågrund av att jag spelat fotboll och gjort många vändningar, egentligen borde jag träna upp musklerna så gör det inte lika ont men jag blir inte av med de och det gör otroligt ont och det är inget jag vill att andra ska ha.
Så alltvarligt nu, sluta gå som en ankor och börja se ut som vettigt folk för hur snyggt är det på en skala?
En sista fråga, ser jag söt ut när jag går så?



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback