Skärpning, ta mig i kragen, Gör NÅGOT!

Haha nu ska jag faktiskt ta tag i denna blogg. Jag har nu bestämt mig för att denna ska handla om lite om mina outfits (när jag har några) Och lite så, den andra bloggen vill jag liksom hålla med på avstånd från just sånt och kanske lite mer om Noa och lite så. Och även lite mer vad jag gör på dagarna den andra bloggen. Jag vill inte lägga in osäriösa bilder även om jag tog den oskylden för nån dag sedan, men här ska jag liksom bjuda mer på mig själv så som jag är plus skriva om lite stil och så. Därför kan man välja lite om vilket sida av mig man ska läsa.
Så då är det ju dags att börja redan idag. Eftersom jag jobbar med kor så måste jag liksom piffa till mig dom dagarna jag faktiskt är ledig eller på kvällar. Och jag älskar kläder och jag älskar armband/halsband och allt sånt som hör till.

Dagens ämne, Naglar

Så eftersom jag jobbar med de jag gör så är det ju självklart svårt för mig att ha långa fina naglar, därför har jag ofta korta då, dock brukar jag fixa till dom med nagel lack, ett fräscht nagel lack, gärna inte så skrikig färg. Ibland kan man känna för de men inte så jätte ofta faktiskt. Så eftersom jag ännu bara sitter i trosor och tröja denna fina dag så passade jag på att måla naglarna till lite klipp från olika tv pogram :)
Noa håller mig sällskap vid fötterna med :)
Ska lägga in lite nagellacks special senare, visa lite av mina favoriter och lite så :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback