Parfym tips

Jag är en riktig parfym nörd och har nog uppemot 20-25 olika parfymer! Men så hittade jag en ny på the body shop som var naturligare än vanliga parfymer, jag tar då mitt exempel då jag köpte vanlig doft, den inne höll då riktig vanlij för att framkalla doften istället för en konstjord doft av vanlig. Jag frågade lite om de olika alternativen för det fanns en annan sorts "parfym" som kallades mist och den var också mer naturlig men höll inte så länge. Denna olja som jag köpte då som man använde som parfym eller egentligen istället för parfym höll liksom till man duschade nästa gång. Tar man en vanlig parfym på sig måste man räkna med att den kan ändra doft tillsammans med svett, vatten olika kläder. Men denna oljan sätter sig som en doft i huden liksom en hudkräm. Plus att när vissa parfymer "slutar värka" ändrar dom doft. Det gör inte denna utan den slutar dofta när man tvättar bort den. Den har även inte lika stark doft utan en lite smygande doft som är sådär mysig att bära. Det ända negativa är väl att den är väldigt dyr och i sverige går den på över 300kr jag handlade min i danmark. Flaskan är liten och smidig men man tar ju så lite för det behövs inte mycke när man lägger på. Jag tar liksom upp "stickan" och duttar på mig själv och sedan är det bra. Därför håller den ju länge!
Den fanns också i olika dofter! Jag rekomenderar den nu när jag andvänt mig av den i några dagar!
Här har ni bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback