IKEA

I eftermiddags beslöt sig jag, Simon och Johan att bege oss mot Helsingborg och IKEA :) Det var Johans ide pågrund av att han skulle köpa ett skrivbord. Jag tyckte de var ett ypperligt tillfälle att köpa en hylla därifrån som jag skulle ha i våran håliga köksvägg :) Sagt och gjort, hem kom jag med en hylla, blommor, krukor och ramar. Två av blommorna och krukorna plus ramarna pryder nu min hylla i köket som jag blev så nöjd med! LÄNGTAR tills mitt fina bord är klart också. Förra veckan var Jag, Jennifer och Lisa också på IKEA en stund efter att vi gått på VÄLA köpcentrum, då fyndade jag nya dynor, kökstabletter och en löpare, samt ljus och en ljustake som jag kommer välja mellan på mitt nya bord! Kom även hem med två speglar som ska komma upp i hallen inom kort! Idag satte jag även upp två gamla "köks" tavlor som jag fyndat på loppis förra veckan, Inga speciella mest bara för att jag inte har några. Imorgon ska jag även försöka få Simon att hämta hem sina tavlor från sitt gamla pojkrum, en av dom ska nämligen pryda väggen ovanför min nya hylla i köket! Men men Efter IKEA hamnade jag och Simon på middag hemma hos hans föreldrar, gott med grillat! Imon kommer jag fortsätta med mitt bord och umgås med Jennifer :)
Här har ni bilder

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback