Jag saknar dig av hela mitt hjärta

Jag känner att jag inte riktigt har förstått att du är borta.
Den saknaden jag känner är som den jag kände när vi ej sätts på ett tag.
Det är när jag tänker "nu måste jag dit och hälsa på" som jag inser att du faktiskt ä borta,
det gör så ont då, den smärtan i bröstet när jag inser ännu en gång att jag aldrig kommer
att få träffa dig mer är oförklarlig. Aldrig se dig mer. Den saknaden kommer
bara bli större och större för varje dag och den kommer aldrig att mättas. Det är jobbigare
nu än för ett år sedan. Du är borta för alltid, jag måste bara inse de på riktigt och kunna bli
kvitt dessa känslorna. Men föralltid är en lång tid, hela mitt liv, varje dag och varje sekund
kommer jag sakna dig, tills jag själv kommer till dig. Ju längre tiden går destå jobbigare blir det.
Jag älskar dig och jag saknar dig så jäkla mycket.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback