Dagens utflykter!

Idag blev det en liten utflykt till staden, Noa fick "barnvakt" av Jonathan :) Massssor med bus! Jag och Simon käkade lunch och fika!
Igår blev det fest med flickorna, först va det taco kväll och därefter hamnade vi i killhult på en RIKTIG jäkla bonne fest! Haha men vi dansade loss och gjorde vårat bästa :) och kvällen blev lyckad.. Vi var ju på sexpartaj här om veckan, det är ett sådant kuligt party som man lyssnar på en sådan som snackar om sex leksaker och sånt kul! Och så kan man köpa sig lite egna prylar och så. Vi drack ju vin den kvällen så det blev lite smått och gott ;) haha så igår fick jag min lilla "godis" påse att ta med hem och jag kan ju säga att jag har aldrig gått på partaj med en påse sex saker i! Väl hemma på kvällen visade jag mina fynd för Simon, som skrattade lite åt mig och därefter somnade jag direkt som mitt huvud hamnade på kudden! Ikväll blir det myskväll med film, jägarna 1 ska vi se för imon ska vi på par bio och kolla på jägarna 2 :) kuligt!
Noas blogg är uppdaterad http://sabineshundblogg.blogg.se/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback