Blåsigt och regn

Blö vilket otroligt tråkigt väder det är ute.. I morse vaknade jag och kände att NEJ nu håller jag på att bli förskyld, halsont, förskylningsblåsor, huvudvärk och lite värk i öronen. Men upp och jobba blev det och nu har jag nästan precis kommit ur duschen. Blev lite att kurira mig! Smörjde in mig och fixade med mig själv. Älskar mina body lotioner från Body shop! Helt underbara, har en som doftar vanilj och en som doftar macadamia nötter! Till ansiktet använder jag en från Loreal paris, dock en för 50+ då jag fick noja en dag för min rynka i pannan och köpte denna, dock var det JÄTTE bra och jag har fortsatt använda den! Nu gnäller Noa och vill kissa lite så jag ska ner med honom sedan ska jag vänta på att Simon kommer och därefter ska vi hem till honom och kolla film, Jag kommer somna direkt! Dock är det mysigt att krypa ner bredvid honom! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback