Fegenfesten 2011 "gör dig lycklig och småkåt"

Fegenfesten är nu på Fredag och håller på till Söndag :D Jag ska dit ihop med mina flickor :) tycker alla borde åka dit :D För att förstå festen kan jag ju säga att jag har med mig två flak öl och tre vinflaskor och jag är inte säker på att de räcker ;) haha As najs :D Jag, Mathilda och Elsie har även köpt en husvagn som kommer att vara vårat boende :) Min älskling kommer upp på lördag och kan det bli bättre? Öl och goa människor :D Ja det kan faktisk bli bättre, för jag bara ÄLSKAR banden som kommer dit :) Här här ni en lista!!


Sator
Drängarna
Mimikry
På G
What Tomorrow Brings
United We Stand
The Happy Hippo Family
Soulcreek
Mauzer
The Rumble
Revolve
The Goddamned
STRUM
Vit Glögg
Hoggatah
Lauder Killz


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback