Uh Bakis dag = INTE bakis:)

Idag som skulle varit en bakis dag är INGEN bakis dag :) Kände mig inte på topp igår efter att vi ätit så jag drack inte så mycket, förlåt för de men vi hade väl kul ändå :) Annars va det sjuuuukt roligt :) Fick lite presenter med ;)) Det hade ni INTE behövt :) Men tack alla :D
Nu har Malin precis åkt, och jag har upptäkt två hamburgare i min Kyl ;))))) Så jag ska väl slå på en rulle och njuta ;) haha nej ska faktiskt göra lite äggröra tänkte jag :) Bara kanske ;) Men men
Snart kommer även Simon och Farmor och lite så :) Vi ska fira mig och äta lite tårta :)) MUUUMMMAAA

:)) Lilla Oskar är även här idag :))
Nej men nu ska jag mysa framför Tvn men EN av mina nya filmer :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback