Tycka till!

Måste verkligen tycka till nu!
Vi sitter på bussen påväg hem och in på bussen kommer en familj, mamman bär burka och kommer med två små barn i händerna pappan kommer efter med en barnvagn han ser sådär lite ond ut.. Men nu är det MAMMAN vi ska prata om.

Burka HUR kan de vara lagligt? Hur kan man trycka ner en människa så mycket att man gömmer henne? För allvarligt jag hade kännt mig nedtryckt, nu ligger det häller inte i Sveriges religion men ändå. Hur kan en männsika "gilla" de? Jag fattar att tjejerna (som jag kallar dom, för när dom gifter sig är dom unga) inte har något val, och att antagligen alla kvinnor i deras närvaro ser ut så. Men HUR kan något gilla de? Jag tycker det är förjävligt.. Och barnen, hur kommunicerar man med sina barn när dom inte ens ser än? Dom har ju ingen burka i hemmet men när man är ute? Hemskt tycker jag! Hur ser man att dessa flickor ler? Eller sådant?
Jag förstår inte männen, dom vill ju de, dom vill ju inte att någon ska se dess fru.. Tänk om våra killer sakt de? Jag hade fan gjort slut ;) nej men usch, helt sjukt...

Är detta en lycklig tjej?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback