Tillbaka på Munkagård och Tillbaka till Frida :)

Idag va det FÖRSTA dagen på SISTA terminen i skolan :) Gr8t va? Vi började med naturkunskap (vilket jag inte saknat) och sedan hade vi svenska B och det har vi inte haft sedan i tvåan, någon som saknat de? INTE jag iallafall -.- efter skolan drog vi hem och käkade och därefter tränade vi Zumba :) efter de har vi ägnat våra datorer extra tid och sedan va Tilda och Emma över en stund :)

Lite om mig min hosta har INTE försvunnit utan blivit värre, har så ont i halsen nu att jag vet inte vad jag ska göra :( Huvudet värker och det känns som att jag har feber :( SNÄLLA jag vill inte bli sjuk IGEN! Jag hann ju inte ens bli frisk från förra febern :(

Denna veckan ska vi slutföra våran film på projektarbetet! YEY och på Torsdag får Halmstad se upp för då kommer vi dit och härjar :) och på fredag SMÄLLER de :) Då ska vi skämma ut oss ordentligt :)

Egen film?
Jo, Frida har hittat en serie som hon tycker passar in på mig och henne, Purple and Brown heter den :) Jag är den lilla bruna och hon är den långa lila :) haha Vad tycks, är det jag och Frida? :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback