Sex :)

Kom nyss ifrån duschen och har varit där inne i över en timma :O Tänk va tiden går fort när man har roligt, eller hur Simon?? ;)
Nej men så satte jag mig här och kom direkt in på en sex blogg, lyckades inte ställa om hjärnan i tid, hehe där skrev en tjej om, passande nog sex i badkar, och NEJ det går knappt, Man förstör knän(om man är kille) och röv(om man är tjej) Om man gör på normalt vis då alltså, hur ska man annars göra? Ah helt jävla krångligt iallafall, men det piggar ju ändå upp en lite :) lite nytt och så, haha dock ingen jag tänker göra varje kväll ;)
Annars är ju duschen en bra plats, Jag och Frida (bor ihop på munka) har en regel, INGET sex förutom i badrummet, alltså duschen, dock är inte min älskling där så ofta :(

NOOOOG om sex ;)
Idag va det ju tårta som gällde, har även kollat på halva min nya True blood serie :) NAJS! Älskling har också varit hos mig, Nu blir det nog sängen för mig!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback