Real Love

Simon Anders Gustafsson <3
För mig är du det finaste som finns både utvändigt och invändigt.
Jag har aldrig tidigare känt så starka känslor för någon som jag känner för dig!
Du är det bästa jag har och någonsin har haft, 

och att veta att du känner lika dant betyder mer än allt för mig.
Dina ord och den kärlek du ger mig dagligen slår allt. Du är otrolig!
Det finns inga ord som räcker till för att beskriva mina känslor för dig och det vi har.
Men du vet hur jag känner hjärtat.

Finns så mycket att säga men orden räcker inte till.

Jag vill tacka dig för allt du gör för mig, 
för kärleken du ger mig och för alla ord och beröringar,
tacka dig för att du finns och har valt att leva ditt liv med mig!
Din närvaro är det bästa jag vet, 
att få ligga insvept i dina armar och lyssna till ditt hjärta, 

Det finns ingen platts på jorden som får mig att känna mig

'så trygg och älskad som i din närhet!
En framtid med dig är det finaste jag kan få!
4 år tillsammans och många fler ska det bli!
Jag älskar dig Simon, och kommer alltid finnas kvar hos dig!
/ Din Sabine





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback