Passar på :)

Passar på att blogga lite, Simon är här men han tycker det är roligare att glo på Jonathans nya spel än att vara med mig ;) hehe så iallafall lite snabbt, denna helgen har jag jobbat och igår va jag även på bio med min älsk :) Vi såg "Love and other drugs" :) Den va jätte bra, haha förutom att dom hade typ sex i hela filmen ;) om livet ändå vore så väl! hihi Nej men därefter drog vi hem och sov :) På dagen sov jag typ middag efter jobbet :) skit skönt, idag så jobbade jag också och sedan åt vi glass med maränger :) Mumms, vi satte även på en film men vi somnade båda två! Mys! Sedan åkte jag hem och här hemma har jag ju skrivit redan vad jag gjort :)
Mitt största problem just nu är ju också att jag fortfarande mår illa även fast jag varit sjuk redan, men självklart blir det skola imon ändå! Simon sover här med :)
Här är jag idag :) Smygfotat, fyfan va ful man är utan smink!

P.s håller på att planera en resa också! :) YEEY


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback