Om miiiig

Matvanor:
Bästa maträtt? En god köttbit, klyftpotatis, sallad och en god sås :) Typ ryggbiff ala BM
Bästa dryck? Cola :)
Hat dryck och maträtt? Blä för pytt i panna och Is the
Bästa alkoholdryck? Öl
Använder du smör på smörgåsen? 
Japp
Smågodis eller färdiga påsar? Små godis :))
Favoritglass?
 Twister


Shoppingvanor:

Hur mycket shoppar du för varje månad? Kanske 1000 :)
Har du mer skor än kläder? Nej :)
Favoritplagg? Leggins och stor mys tröja :)
Hatplagg? Jeans ;)


Arbete, utbildning:
Jobbar eller pluggar du? Pluggar :)
Vad vill du bli? Vet ej, djurskötare, bonde ;)
Trivs du med ditt jobb/din utbildning? Ja!
Är lönen viktigast? Nej!


Boende:

Lägenhet eller hus? Lägenhet
Framtidsplaner med boende? Liten gård :)
Litet eller jättestort? Mitt emellan
Drömboende? Liten gård :)
Landet eller mitt i stan? Landet
Mysigt eller sterilt? Mitt emellan :)


Lite allt möjligt:
Har du barn? Nej, bara på magen ibland ;)
Är otrohet okej? Nej!
Älskar du någon? Ja :)
Betyder familjen mycket för dig? Ja :)
Tycker du om att dricka dig full? Njaa,
Hemmafest eller krogen? Hemma fest



Min bild :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback