Nytt i rummet :) = Glad igen

Igår vart jag JÄVLIGT sur på det dumma sängbordet som jag nu är glad över!

Gårdagens truma, Jag kom hem och tänkte vara duktig, släpade den tunga förpackningen(med sängbordet i) till vardagsrummet, satt och funderade en stund på hur jag skulle få upp den, när jag väl började hann jag tänka fan nu kommer jag bergis bryta en nagel också! Sakt och gjort två sec efter min tanke bröt jag naglen och det gjorde så ont att och jag blev så arg så jag sprang in till migg rum och hämtade min kniv för att bryta upp den JÄVLA förpackningen, och ja jag fick fram den, dock i små delar.. Och där satt jag med MASSOR med delar till ett sängbord och en broskyr med massa olika bord i, i förtvivlan ringde jag bror mig som va hemma om mindre än fem minuter, så jag tog ett glas cola och väntade, fortfarande sur för att ha brutit en nagel utan någon som helst anledning för jag kunde ju ändå inte sätta ihop de själv -.- Men Jonathan kom och lärde mig att bryskyren men bord va en bryskyr om hur man sätter ihop MITT bord hehe ;) han visade även att man va tvungen att ha verktyg :S så där satt han och satte ihop mitt bord och jag letade fram alla skruvar :)) Idag va jag glad igen då jag kunde ställa de på plats och GUUD va fint det blev :))

I mitt framtida hem sätter mannen ihop möblerna och JAG inreder :)


Kommentarer
Postat av: KarinN

Så mycket fint du fått:) Kul att du tatuerat dig, snyggt snyggt snyggt!

Ha det så bra!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback