Komma hit Simon?

Just nu städat jag :) Blä, inte jätte kul faktiskt men det blir fint jue :) Kommer MASSOR med uppdatering sedan om helgen och lite så.. Har varit jätte dåligt på att uppdatera! Men jag har lovat mig själv att göra detta först

*Städa klart (plocka undan allt skit!)
*Skriva lite på samhällsläxa (skriva upp allt vi köper)
*Göra en planering till Patrik
*Fota alls jag köpt så jag kan lägga upp det här

Efter de kommer jag sätta mig och ta itu med bloggen :)
Har även precis betalt räkningar och skickat räkningar till Mami :))
Nej men nu plingade det till i mobilen så jag MÅSTE resa mig -.-
ska även lyssna på min braiga musik och fortsätta städa!!

Ser ungefär ut såhär nu, Komma över Simon?
Eller inte ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback