Kläder kläder kläder kläder

Kolla runt i mitt rum och det är de ända du ser? Vafan får jag så mycket kläder ifrån? ;) hehe
Just nu städar jag mitt rum, kul att jag typ alltid städar när jag är hemma, men idag ska det bli AS fint, så får mamma dammsuga ;) när jag har tid ska jag städa min garderob :) hehe typ aldrig då jue ;) Men men, jag och Simon vaknade rätt sent idag och han drog och tränade direkt, jag stack då hem för att ja STÄDA :P Igår va jag ute och åt med familjen och stack därefter till Isabel för att dricka lite vin och snacka skit!! Fick en skit fin riiing :) jippi!!
Idag har jag även tagit mig i kragen och tagit lite kort på mina nya smycket och lite så :) hihi vad är liksom en blogg utan bilder ;) hehe idag ska jag väl inte göra så mycket men imorgon ska jag TATUERA mig :)) yeey

Här är dagens kläder.. Tröjan är ny den köpte jag ihop med Jennifer :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback