Hur har NI haft det idag?

Min dag har faktiskt varit sådär :/ Mikrobiologi HELA dagen, dock så fick läraren gå hem till sista lektionen så vi va utan lärare, dvs att vi fick pina igenom en massa instuderingsfrågor -.-
Haha dock slutade vi tidigare och jag tycker att jag fått massor av saker gjort idag

Jag skulle
* Ringa körskolan
* Ringa angående min balklänning
* Dansa Zumba

OCH jag har gjort allting :D:D
Tycker även att det va duktigt av oss att göra klart alla instuderingsfrågor plus ett läxförhör vi hade missat, vi pluggade även igår till ett läxförhör till IDAG :) Jag tror det gick super duper!!
Det bästa av allt idag är ju att Imorgon är det FREDAG!! = SIMON :) Saknar ju min bejb mest :) Så om du läser detta så betyder du massor för mig och jag saknar dig och jag älskar dig! Hoppas på en bra helg!

Har ni saknat Zumban? Här kommer ännu en video Haha enjoy!
Dock är det något fel så om ni verkligen vill se oss göra bort oss igen och TRO mig Frida gör en tabbe i filmen hahaha :) Klicka på länken :D
http://www.youtube.com/watch?v=C7BSJM0VnLY&feature=feedu



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback