Helgen :)

I fredags, va ju jag & Frida iväg på ett besök på Trönningeskolan för att visa våran projektfilm om grisar :) Det gick super bra och vi blev jätte nöjda :) Efter de åkte vi in till stan och åt lunch på Blue thi och gick sedan runt och provade balklänningar :)) Tror jag vet vad jag vill ha nu! Men GUD va svårt det är :P Vi handlade lite också, jag handlade två trosor på MQ, ögonskuggor på H&M och två tröjor ifrån Gina  :) REA ;) sedan åkte vi hem till mig och hängde där lite och därefter åkte Frida till Emma :) Och jag umgicks med min pojkvän<33 Mamma åkte också till Afrika och blir borta i 3 månader :)

I lördags vakande jag hos Simon och så åkte vi in till stan han skulle träna och jag träffade Isabel på hennes jobb! Jag handlade även en halsduk ifrån bikbok och en sjal ifrån Gina:) Sedan kom Simon hem till mig så alla vi fikade och pratade lite :) Sedan åkte min bejb hem och jag åkte hem till Isabel och sedan vidare Ut till BM för att käka och umgås :) Därefter åkte jag hem till Simon :)

Söndag, Jag var hos Simon och sedan hängde jag här hemma själv och sedan kom Simon och sov hos mig<33

Allt jag köpte :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback