Hejsan snoppar :D

Idag så har vi haft samhällskunsap nästan heeela dagen :)
När vi bara hade en timma kvar började projekterbetet :) Då gick jag och Frida ner till Grisarna och mös lite med dom :) Och NEJ vi skolkade INTE för vi tog även kort på dom till vårat projekt! Men så gossiga dom är! Pussade och mös med tre små liv idag då! Bilden nedan är på den ena, Dock gillade hon inte mig för fan va hon skrek! Dom andra va iallafall tysta!! :) hihi Mer bilder kommer väl upp då antagligen när Frida fört över bilderna ifrån kameran :)
När vi kom hem slängde vi bara av datorerna och tog en promenad till Ica för att handla lite, Jag hade bara nudlar kvar :) hihi Det blev mat och lite gott med ;) Till middag idag åt vi korv med bröd och sedan dansade vi Zumba :) och därefter tog jag en dusch och nu ligger jag här i sängen och mår lite illa samt huvudvärk! Imon är det griskurs! Roligaste kursen jag har just nu :) Vi håller på att få ett cetifikat så att vi får spruta grisar :) kul!! Imon är nog föresten de provet :) hihi
Jag längtar gärnet tills mitt nya skal kommer till min iphone 4 :)))))

Men men här är jag och min nya vän :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback