Frida & Sabine

Vi är kanske inte kända, och vi bidrar inte så mycket till världen, vi är inte ens i närheten till normala, vi har konstig humor som bara vi förstår, vi GÖR konstiga saker såsom har popcorn tävlning framför en video kamera (Vi skulle se vem som fick in flest popcorn, dock räknade vi ej popcorna ;)) Vi gå på alla möjliga olika dieter (Vi klarar det max EN vecka), vi dansar och sjunger(skriker) ikapp när vi städar eller när vi är så trötta att vi bara gör sakerna!, vi sitter vid datorerna minst 15 timmar om dygnet, FRIDA tävlar mot mig i Robot attack Unicorn (jag vinner) hehe, vi bråkar inte, vi gråter inte, vi har bara jävligt roligt, Folk som träffar oss förstår oss inte mycket ;), Hon är blond jag är brunett, Hon är bäst och jag är bäst!, vi skriver varsinna bloggar som typ ingen läser, bara EN tidning vill ha med oss och det är Malin & Åsas (projektarbete), vi kommer aldrig att skaka hand med kungen och vi kommer aldrig festa med Paris Hilton, Men vi är så jävla bra, vi är bäst, vi är snyggast!

Det är ju jag och Frida mot världen!
Det är vår humor mot eran!
Och Just nu är Frida den mest saknade personen i mitt liv :)
Du är bäst, och du är MIN MIN MIN (och lite mattias) hihi
Vart är du gumman?? Och vart är jag?? Nu får fan skolan ta och börja igen!!!



Kommentarer
Postat av: FRIDA THE ONE

Hahahaha sååå jäääävla bra skrivet! Paris Hilton? Jag trodde det var taylor lautner vi brukar festa med... SAKNAR DIG SEPE MYCKET :D

Postat av: FRIDA THE ONE

Hahahaha sååå jäääävla bra skrivet! Paris Hilton? Jag trodde det var taylor lautner vi brukar festa med... SAKNAR DIG SEPE MYCKET :D

2011-01-04 @ 18:13:59
URL: http://fridalisious.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback