Fredag morgon och ego tid :)

Åh, känner mig healad :)
Simon och jag vaknade av klockan tio över 6, som tur va så var det inte jag som skulle upp ;) Sedan klockan åtta steg jag upp och gick till duschen helt själv ;) Kändes konstigt! De senaste veckorna har jag duschat kvällar och med Simon brdevid mig :)) Men IDAG så duschade jag själv, och bestämde mig för lite ego tid :) Jag tog ansikts peeling och hällde upp ett bad :) Jag badade i min favorit dusch cream, en från Paris Hilton :) och jag hade ansiktsmask och hårinpackning, efter badet avlägsnade jag massa hår på kroppen och filade fötterna :)) Nu Efter så satte jag på en lugn CD på datorn och smörjde in mig med 5 olika krämer ;) En för kroppen, en för fötterna, en för händerna, en för ansiktet och en för den lilla tatton :) Haha, nu springer jag runt i morgonrock och ska börja stressa igen ;) Malin kommer runt 12 och innan de ska jag göra mig en äggröra och äta, och jag ska klä mig och städa Jonathans rum ;)


Min Födelsedag:
Jag vaknade av sång, fick ett par örhängen av Annie, och en bio biljett från resten :) Sedan mös jag med Simon och därefter gick vi ut och busade i snön, Man blir aldrig äldre ;)) Sedan blev det ur god mat, och därefter åkte jag och Älskling till Bio :) Där kollade vi Narnia i 3D :) Den va jätte bra, dock tycker jag ettan och tvåan är bättre! Sedan åkte vi hem och jag fick hans present, en MEGA tavla på en Tiger :)) ÄLSKAR DIG!!
Sen hämtade Jonathan oss och så åkte vi hem till mig :) Hemma hos mig väntade fler presenter, en servis av mormor (mycket bra) Och även dessert glas av moster+kompani och mormor :) Dom vill kanske att jag ska flytta?;) hihi nej men jätte bra presenter!! Av Jonathan fick jag två filmer Dear John och Remember me :)


Nu ska jag fixa allt innan Malin kommer :D


Kommentarer
Postat av: Jennifer

Du är så jävla snygg och vacker kusin!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback