Denna helgen har jag varit vuxen :)

Efter mikrobiologin i fredags åkte jag hem till Halmstad, Frida följde med hem en stund och väntade på sin pappa :)

Men men jag städade, plockade undan alla små papper överallt, sorterade alla papper och slängde alla papper som skulle slängas i en egen påse (sortering ;)) Sedan skurade jag sprisen och diskbänken och fixade nya underlägg på bordet och sorterade pant :) haha Jag tvättade också massa maskiner tvätt :)
Sedan kom Simon hit och lite så :P vi åt pizza och kollade film sedan åkte vi hem till honom :)
Lördag, då åkte jag hem en snabbis tvättade en maskin tvätt :) Sedan åkte jag hem till Simon igen efter att ha handlat lite och fixade mig, sedan va jag på ett kalas hela kvällen och sov sedan :)
Söndag, Åkte hem och handlade lite mat typ mjölk och sånt ;) hehe och sedan har jag slappat :)

Har nog inte städat såhär mycket på några år haha :P


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback