Dagens :)

DAGENS KLÄDER: Min nya sjal, chinos, stor tröja ifrån Monki :)

DAGENS FRISYR: Oplattat i tofs ;)

DAGENS SMINK: Mineral mousse (typ foundation), puder och mascara :)

DAGENS VILL HA: KEBAB!! Och kanske lite snopp hade inte varit fel? ;)

DAGENS KÖP: Ingenting :)

DAGENS PLANER: Sitter i sängen framför datorn och kanske dansa Zumba :))

DAGENS BÄSTA: Frida är döv ;)
DAGENS SÄMSTA: Hon hör inte vad jag säger :(

DAGENS ROLIGASTE: Tant funktion på Iphone har roat oss endel idag ;)

DAGENS TRÅKIGASTE: Mikrobiologi :P
DAGENS MISSLYCKANDE: INGET :P

DAGENS HUMÖR: På topp :) Fredag imon ju :)
DAGENS SJUKA: Jo både jag och Frida snorar och Frida hör inte så bra idag ;)

DAGENS LÄNGTAN: Efter min UNDERBARA pojkvän, och efter en liten utlandsresa ;)

DAGENS FUNDERING: Är Frida helt normal?
DAGENS BEROENDE: KEBAB!! Och jag får det inte och därför skakar jag :DD
DAGENS SAKNAD: Jo idag saknar jag en snopp, jag vill med kunna olla handtag :(

DAGENS LÅT: En barbie låt som Frida sprang runt och sjöng på ;)

Elsie: Vad sjunger du?

Frida: En låt från Barbie, har ni inte hört den lalalallala

Elsie: Eh nej

Frida: Va Barbie va mitt favvo program när jag va liten!!

(Sabine och Elsie utbyter blickar)
Sabine: Har aldrig kollat på Barbie

Elsie: Inte jag häller.

Frida: Alltså är det ni eller jag som är normal?
Elsie&Sabine: VI!!
(sen fortsatte jag och Elsie diskutera våra aktion mans och Frida sjöng en liten trudilutt:))

VEM sjunger Barbie?


DAGENS MÅSTEN: Ringa körskolan!

DAGENS MOTION: Till och från toan ;)

DAGENS VÄDER: SOL :)
DAGENS GODIS: Choklad :))



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback